  • Data: 2010-02-09 13:40:32
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 12:37, fart pisze:
    > Nie siej wrogiej propagandy!!

    Wrogiej? Przecie ona przyjazna.

    > Dalej podtrzymuję moje twierdzenie.

    W zacietrzewieniu.

    > Przemek .. Ty mi tu nie mów ..... ja genetycznie mam już zakorzenione
    > od października 1998 roku, że durnowaty Płacznik jest DD. Jasne?

    No właśnie. Podobnie jak że Niemcy to od razu hitlerowcy, a Amerykanie
    to wyzwoliciele i nosiciele pokoju. Więc se trwaj w stereotypach. Ja od
    wprowadzenia wersji 5 bardzo odetchnąłem

    > Jednym słowem, za tyle miliardów włożone w tego Płacznika otrzymaliśmy
    > chromy program.
    > Jasne?

    Ciemne. Program jest bardzo wygodny, bardzo porządny i dobrze działa. A
    włożone miliony zostały w cały system ZUS, którego jedynie drobnym
    kawalątkiem wystającym do usera jest Płatnik.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek