    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezlozone pity w latach poprzednich: co mi grozi?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 15:04:55 -0500

    p...@o...pl wrote:
    > Witam
    >
    > Od czerwca 2000 roku do końca 2001 pracowałem na umowę zlecenie i otrzymywałem
    > za to wynagrodzenie. Myślałem, że pracodawca się rozliczał za mnie, ale dopiero
    > niedawno mnie olśniło że formularze Pit 8b które mi wysyłał pocztą powinienem
    > wykorzystać samemu :( Nie znam się na podatkach, pitach... co mi grozi za
    > nierozliczenie się w roku 2001 i 2002? ewentualnie jak to odkręcić? mam te
    > papiery od pracodawcy, ale jest tu mały bigos, posiadam papiery tylko za rok
    > 2001 kiedy rzeczywiscie pracowalem, ale za 2000 nic, za to dostalem tez za rok
> [...]

    Rozliczyć się.
    Na stronie www.pity.pl znajdziesz programy do rozliczeń również z
    ubiegłych lat.
    Nie trzeba dużo inteligencji, żeby wymyśleć co gdzie trzeba wpisać.
    Razem z pitam do US wyślij pismo wyjaśniające o co chodzi, dlaczego
    teraz wysyłasz pity za 2000,20001 i używaj dużo słów "żałuję,
    przepraszam: itp itd.

    Rozumiem, że prace były dorywcze, więc raczej sądzę, że nie będziesz
    miał dopłaty podatku, a raczej zwrot.
    Gdybyś coś miał do dopłacenia to wpłacasz z odsetkami od dnia wymagalności.

    Staraj się to zrobić teraz, bo jak US będzie pierwszy to trochę cię mogą
    szarpnąć po kieszeni.