  • Data: 2005-04-24 19:20:49
    Temat: niezlozone pity w latach poprzednich: co mi grozi?
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Od czerwca 2000 roku do końca 2001 pracowałem na umowę zlecenie i otrzymywałem
    za to wynagrodzenie. Myślałem, że pracodawca się rozliczał za mnie, ale dopiero
    niedawno mnie olśniło że formularze Pit 8b które mi wysyłał pocztą powinienem
    wykorzystać samemu :( Nie znam się na podatkach, pitach... co mi grozi za
    nierozliczenie się w roku 2001 i 2002? ewentualnie jak to odkręcić? mam te
    papiery od pracodawcy, ale jest tu mały bigos, posiadam papiery tylko za rok
    2001 kiedy rzeczywiscie pracowalem, ale za 2000 nic, za to dostalem tez za rok
    2002 kiedy juz nic mnie nie laczylo z tym pracodawca. Wymieniony kwoty sa
    zupelnie inne niz pieniadze ktore dostawalem...oczywiscie zanizone na
    formularzu. Co robic?