  • Data: 2005-04-25 14:24:57
    Temat: Re: niezlozone pity w latach poprzednich: co mi grozi?
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostawałeś gotówkę na rękę, czy przelewem na konto?
    > Jakie kwoty są na umowach? jakie były na rachunkach?
    > Pit ma się zgadzać z papierami. A ile ci firma dała na rękę na czarno
    > nikogo nie będzie interesowało

    Dostawałem gotówkę do ręki, umowa była na 5zł brutto za godzinę, co miesiąc
    wypadało inaczej, minimum jakie dostałem to 450zł, a maksimum 750zł, średnio
    600zł co miesiąc. Cieszyłem się, że sam zarabiam ;) Rozumiem, że pracodawcy
    jest na rękę tak zaniżać mi zarobki na piśmie do US.

    > Pisz pisma do firm, że się nie zgadza.
    > Ponieważ firma jak widać ma księgową do d...
    > to może w tym piśmie napisz im dokładnie kiedy pracowałeś i za ile.
    > Pomóż sierocie księgowej...

    Problem w tym, że firma nie istnieje, z szefostwem miałem nienajlepszy kontakt,
    nie bardzo wiem, gdzie teraz mogą być te dokumenty i do kogo powienienem się
    zgłosić?

    > Raczej nic, dopóki ty jesteś pierwszy, a nie US.
    > Jak masz nadpłatę, to może ci ją zwrócą, a może nie.
    > Jak masz niedopłątę, to tym bardziej załatwiaj to jak najszybciej.

    Chce miec z tym spokoj i raczej nie chce dokladac do tego interesu, a jakby
    mieli mi cos zwrocic to byloby super ;)

    > Ciężko powiedzieć, jeżeli to były umowy zlecenia, to raczej nie będzie
    > dopłaty.
    > Za 2000 na pewno nie, za 2001 trzeba by było wiedzieć,ile firma
    > odporwadziła zaliczki. Jak odprowadzała solidnie, to raczej też nie
    > powinieneś dopłacać.

    Mam zamiar rozliczyc sie za ten 2001 z tego co mam, takze za 2002 bo niby mam
    na to papier, mimo ze w ogole nie pracowalem, ale nie wiem co z tym 2000...
    podobno do jakiejs kwoty nie bylo obowiazku skladania pitu?