  • Data: 2002-09-03 08:47:03
    Temat: Re: nieuczciwy kontrahent
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:al10e1$t9d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > faktur
    >
    > Przykre, ale chyba popłyniesz :(
    > Musisz zapłacić jeszcze raz VAT oraz odsetki od niego oraz czeka cię
    jeszcze
    > grzywna czy jak mu tam (chyba 30%)

    Nie jeszcze raz VAT, a VAT naliczon w fakturach, ktorego nieuczciwy
    kontrahent nie
    "zaksiegowal". O odsetki mozna starac sie o umorzeie...

    O "kase" nalezy zwrocic sie do nieuczciwego kontrahenta najlepiej
    "z powodztwa cywilnego". Chyba mozna wniesc o zabezpieczenie majatku
    dluznika,
    ale przed Pane w kolejce jest US ipewnie jesze ktos...

    Boguslaw