  • Data: 2002-09-03 08:03:06
    Temat: Re: nieuczciwy kontrahent
    Od: "Andrzej Ligudzinski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:al10e1$t9d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przykre, ale chyba popłyniesz :(

    Jestem w szoku. A czy takowy nieuczciwy kontrahent będzie ścigany z powodu
    ukrycia swoich przychodów?

    Jeśli tak, to jest tu jakaś niespójność. Skoro urząd uznaje, że jest on
    winny to kupującego powinien zostawić w spokoju. Ten jest winien kto ma z
    tego korzyść.

    Jeśli nie, to od dziś wyrzucam kopie swoich faktur do kosza. W razie
    kontroli twierdzę, że ja żadnych takich faktur nie wystawiałem. Cały VAT
    idzie do mojej kieszeni, płaci go dwukrotnie mój klient. On płynie, a ja
    żyję jak panisko.

    A co z podpisem sprzedającego na fakturze?

    Szczerze wq... AL