  • Data: 2002-12-11 18:06:21
    Temat: Re: nieprzekraczalny termin?
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:at7sm4$n2s$1@news.tpi.pl...

    > ps. uwazam jednak że US mógłby ukarac podatnika gdy ten miesiąc w
    > miesiąc notorycznie sie spóźnia... ale przepisu to musze poszukać... to
    > takie moje niejasne odczucie

    wczoraj mialam taka sytuacje, ze mialam obowiazkowy zus - 90 zl z groszami,
    ale nie miala tyle koncie. chcialam doplacic i zrobic przelew, a pani na to,
    ze wplata kosztuje 0,4% z jakim koszmarnym minimum, 12 zl wplywy biezace, 6
    zl przelew. zostawilam wiec z data na nastepnym dzien i zaplacilam tylko 6
    zl...

    ale w us jak wyslalam jakas deklaracje dzien pozniej, to naliczyli mi 250 zl
    kary.