  • Data: 2002-12-15 09:04:24
    Temat: Re: nieprzekraczalny termin?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:atg809$1ead$1@foka.acn.pl...
    : Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : news:atfrsj$lr4$1@news.onet.pl...
    :
    : > Za zapłacenie skl. zdrowotnej jeden dzień po terminie nic ci nie grozi.
    : > Inaczej jest ze składką na dobrowolne ub. chorobowe, bo po dniu
    spóźnienia
    : > po prostu tracisz prawo do tego ubezpieczenia.
    : > ZUS nie kara również za nieterminowe dostarczenie deklaracji. Jak się
    : > przegnie i nie złoży np. przez miesiąc to przysyłają wezwanie pod karą
    : 5000
    : > zł.
    : >
    : > Wszystko sprawdzilem na własnej skórze ;)
    :
    : dziekuje ci bardzo za te informacje!!! a nie wiesz moze jeszcze, jakie US
    ma
    : wysokoswci kar (widelki?) za spoznienie sie z wyslanie deklaracji (tej
    20-go
    : kazdego mca?)

    Wiem, że oni są bardziej rygorystyczni niż ZUS. Nie wiem gdzie to jest
    zapisane, ale znajomy za dzień spóźnienia z VAT-7 w tamtym roku zapłacił 80
    zł.
    Znajoma, za niezłożenie PIT-11 w terminie zapłaciła też w tamtym roku 150
    zł. Przeciągnęła termin o miesiąc i chodziło o 5 deklaracji.
    PawełJ
    :
    :