    From: "WaLker" <j...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nazwa firmy (wątpliwości)
    Date: Fri, 19 Mar 2004 16:57:31 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@pedros.espol.com.pl

    Użytkownik "ala" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    news:c343af$3ud$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > W rejestrze mam wpis pod nazwa: indywidualna praktyka lekarska- imie i
    nazwisko (+adres)
    > natomiast regon wystawiono mi z nazwa: gabinet lekarski - imie i nazwisko
    (+adres) i tak mam zgloszone w formularzu NIP1 do US.
    > Pieczatke firmy zrobilam przed otrzymaniem regonu. Moje pytanie brzmi tak:
    > Czy na rachunkach moge poslugiwac sie pieczatka: indywidualna praktyka
    lekarska -imie i nazwisko, adres?
    > czy raczej powinnam zmienic na \'gabinet itd.\'
    > bo w sumie to chyba jest to samo...

    Witam!

    Chciałbym się podłączyć do pytania z następującym problemem: przy składaniu
    wniosku o rozpoczęcie DG trzeba było podać swoje imiona, nazwisko i
    oznaczenie przedsiębiorcy ( po polsku to chyba oznacza nazwę firmy?), tak
    więc oczywiście podałem te dane. A tu mi nagle przychodzi potwierdzenie
    wpisu do ewidencji i moja firma nazywa się: nazwa 1imię 2imię nazwisko!
    Rozumiem, że przepis mówi, iż nazwa, imię i nazwisko stanowią nieodłącznie
    nazwę firmy, ale dlaczego te młotki wstawiły mi dwa imiona? Jakiś geniusz
    nie wyodrębnił na formularzu odpowiednich rubryk i efekt wygląda to
    kretyńsko ( chyba, że ktoś jest hrabią :-). Oczywiście ja nie używam w
    nazwie firmy mojego drugiego imienia. Czy łamię przepisy?

    Pozdrawiam
    WaLker