  • Data: 2004-03-15 11:16:31
    Temat: nazwa firmy (wątpliwości)
    Od: ala <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W rejestrze mam wpis pod nazwa: indywidualna praktyka lekarska- imie i nazwisko
    (+adres)
    natomiast regon wystawiono mi z nazwa: gabinet lekarski - imie i nazwisko (+adres) i
    tak mam zgloszone w formularzu NIP1 do US.
    Pieczatke firmy zrobilam przed otrzymaniem regonu. Moje pytanie brzmi tak:
    Czy na rachunkach moge poslugiwac sie pieczatka: indywidualna praktyka lekarska -imie
    i nazwisko, adres?
    czy raczej powinnam zmienic na \'gabinet itd.\'
    bo w sumie to chyba jest to samo...
    Pozdrawiam grupowiczow.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>