  • Data: 2006-08-28 20:11:20
    Temat: Re: najem mieszkania - ryczalt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Aug 2006, p...@g...com wrote:
    [...]
    > Tu pojawia sie pytanie: od czego mam liczyc 8,5 % ?
    > slyszalem juz dwie wersje:
    > 1. od 500 zl, bo to jest moj przychod
    > 2. od 500 zl + rachunki - bo to jest moj przychod :-) a kosztów nie
    > moge odliczac przy ryczalcie.

    Wg mnie zgodnie z przepisami jest .2
    Ale była kiedyś interpretacja MF że ... .1
    Moim zdaniem wbrew literze przepisu (minister podpisał interpretację
    robioną "na rozum" a nie wg przepisów), jednak stanowiła wytyczną do
    USów.
    Powinieneś dać rady znaleźć dyskusję o niej w archiwum:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=group%3A*.
    podatki&scoring=r&num=100&hl=pl

    pzdr, Gotfryd