  • Data: 2006-08-26 23:07:37
    Temat: Re: najem mieszkania - ryczalt
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com wrote:

    > Witajcie,
    >
    > mam nadzieje, ze moje pytanie okaze sie proste i nie bedzie odpowiedzi
    > w stylu
    > "zalezy od US" :-)
    >
    > Po krotce - wynajmuje mieszkanie. zglosilem sie do US, ze wybieram
    > ryczalt. dostarczylem umowe na czas, itd.
    > Najmuje mieszkanie za powiedzmy 500zl. w umowie mam zapisane, ze
    > Najemca placi czynsz oraz oplaca media na podstawie rachunkow jakie mu
    > przedstawie.
    > Tu pojawia sie pytanie: od czego mam liczyc 8,5 % ?
    > slyszalem juz dwie wersje:
> [...]

    Wg. mnie wersja nr. 2. Nie podam konkretnych paragrafów (a nawet nie
    pamiętam czy to bylo w UoPOF czy w innej ustawie), ale swojego czasu
    badałem i wychodziło że jak najemca płaci coś za ciebie, to tak jakby
    płacił to tobie.

    Zresztą to jest logiczne, bo inaczej po co ryczałt?

    Ale mogę się mylić.

    p. m.