    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Date: Thu, 18 Jul 2002 14:14:02 +0200

    "Wojciech Suszycki [...]

    > Jak masz juz pieczatkę i sie nią posługujesz to nip powinien byc z
    kreskami.
    > Ten sam nip zapisany z kreskami w innym miejscu to inny nip ;-)

    panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    Nip, to ciag cyfr - i juz.
    Sprawa byla walkowana na grupie...
    Od pewnego czasu urzedy skarbowe zapisuja NIP stosujac inne ustawienie
    kresek
    dla firm inne dla osob...

    lez wystarzcy isc do US i sprawdzic, czy na drzwiach numery nip
    ("wlasciwosc" danego pokoju)
    maja kreseczki, czy ne...
    W US Krakow - stare mmiasto nie maja.

    > Po prostu mozna sobie narobic zamieszania u kontrachentów i w urzędach.

    nie ma takiej mozliwosci.
    Na pieczatce moze byc bez kresek...

    No chyba, ze mila Pani w US (VAT) powie , ze wg niej kreseczki musza byc....
    to ja by m milej Pani ta uprzejmosc zrobil wg algorytmu jak nizej;...

    > Mozesz zmienić tylko sam polimer z którego jest zrobiona pieczatka. Sam
    > automat zostaje dalej

    > WS

    Pozdrawiam

    Boguslaw