  • Data: 2002-07-18 22:26:46
    Temat: Re: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah6bb6$m1f$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Wojciech Suszycki [...]
    > kreskami.
    >
    > panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    > Nip, to ciag cyfr - i juz.
    > Sprawa byla walkowana na grupie...
    > Od pewnego czasu urzedy skarbowe zapisuja NIP stosujac inne ustawienie
    > kresek
    > dla firm inne dla osob...
    >

    > lez wystarzcy isc do US i sprawdzic, czy na drzwiach numery nip
    > ("wlasciwosc" danego pokoju)
    > maja kreseczki, czy ne...
    > W US Krakow - stare mmiasto nie maja.

    > nie ma takiej mozliwosci.

    och, żartowałem że inny NIP. Dlatego dałem ;-) Wiem że to te same cyfry
    tylko się spotkałem kilka razy że programy komputerowe mają pola do nipu
    podzielone kreskami. Są dwie możliwości podzielenia NIPu i jak nie ma ktoś
    na pieczątce, to panie fakturzystki wpisują kontrachenta jak chcą i potem są
    problemy bo raz jest tak a raz jest tak. I spotkałem się z gościem który w
    hurtowni miał inaczej podzielony nip niż na dokumencie z banku i jakieś
    durne problemy mieli z tym.
    Wiem, to głupota jest ale lepiej ją omijać niz walczyć.
    ale dzięki za dokładne sprostowanie

    WS