  • Data: 2002-07-18 20:06:55
    Temat: Re: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:

    > No chyba, ze mila Pani w US (VAT) powie , ze wg niej kreseczki musza
    > byc.... to ja by m milej Pani ta uprzejmosc zrobil wg algorytmu jak
    > nizej;...
    Nie wiem czy oglądaliście z bliska nowe druczki przelewów do US - tam
    miejsce na NIP nie uwzględnia kreseczek :-)))
    Tak samo w ZUS - identyfikuje sie ubezpieczonych m. in po nipie *bez*
    kreseczek.
    Więc miła pani może sobie dorysowac kreseczki sama, skoro taka z niej
    estetka :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk