eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[long] podatek zryczałtowany 17%, działalność informatyczna. › Re: [long] podatek zryczałtowany 17%, działalność informatyczna.
  • Data: 2003-08-16 10:02:23
    Temat: Re: [long] podatek zryczałtowany 17%, działalność informatyczna.
    Od: "a4" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzecia sprawa. Wiem, że (mogę się mylić) "pozostała działalność związana
    > informatyką" - 7260Z (wg PKD) jest dopuszczona do ryczałtu 8.5% - ktoś z
    Was
    > korzysta z takiej formy opodatkowania ? Co można napisać na fakturze,
    która
    > mieści się w tej klasyfikacji ?

    hmm chyba chodzilo ci o 7220Z (wg. PKD)?! mnie zakfalifikowali do tej grupy
    zeszłym tygodniu (7220Z jako glowna, 7220 dodatkowo) a w wpisie do ew.
    dział.
    gosp. mam hosting i wykonywanie stron www - ciekaw jestem czy to bedzie
    mieścić
    sie w 8,5 czy 17% :| tez zastanawialem sie nad tym. Może wie ktoś coś o tym
    grupowiczów jak to wlasciwie jest? jesli na 7220Z jest 8,5% a Urzad
    Statystyczny
    zakwalifikowal mnie do tej grupy z hostingiem i stronami to chyba bede
    placic 8,5% ?
    :| hmm... wizyta w US czeka mnie w poniedziałek - jak coś się dowiem to
    napisze.

    pozdrawiam
    :)