  • Data: 2006-01-10 17:52:15
    Temat: Re: likwidacja firmy
    Od: Mario <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A, to rozumiem. Nie wiem czy "obejście prawa" czy jak mu tam
    > nie można się doszukać!

    Artykuł z Ordynacji Podatkowej dotyczący obejścia prawa został juz raz
    wywalony z niej przez Trybunał Konstytucyjny.
    Ministerstwo Finansów uparcie włożyło go znów, więc nie ma się za bardzo
    czym przejmować. Swoboda zawierania umów o ile pamietam jest w tym
    kraju. I żaden sędzia - to ci gwarantuję - nie odważyłby się jej podważyć.