  • Data: 2006-01-10 08:03:32
    Temat: Re: kupno i sprzedaż nowych towarów poprzez internet
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jas wrote:

    > Zamierzam kupować i sprzedawać - kupować nowe rzeczy i sprzedawać
    > podbijając gwarancję na zakupione u mnie towary - do tej pory prowadzę
    > tylko transport drogowy - czy potrzebna będzie tu druga pieczątka czy
    > mogę podbijać tą którą posiadam - transport drogowy itd. Proszę o
    > pomoc
    >
    > Prowadzę transport drogowy byłem ostatnio w Urzędzie Miasta po to aby
    > rozszerzyć DG - Mam zamiar handlować w internecie rzeczami które kupię

    A czy rozszerzając DG zmieniłeś nazwę twojej działalności gospodarczej?
    Na fakturach oprócz imienia i nazwiska masz mieć tę nazwę. I to zarówno
    na fakturach za transport jak i za sprzedaż internetową. Taka sama
    nazwa z imieneiem i nazwiskiem ma się znaleźć na pieczątce, której
    możesz używać do podbijania wszystkich faktur. Możesz, ale nie musisz
    bo już od dawna nie ma obowiązku używania jakiejkolwiek pieczątki na
    fakturach.