  • Data: 2003-04-03 18:29:32
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu raz jeszcze
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DIDLO chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > czy odsetki od kredytu na zakup samochodu mogę wpisać w koszty
    uzyskania
    > przychodu (jestem na KPiR, samochód jest ŚT w firmie)?

    Odsetki od kredytu na zakup samochodu naliczone za okres po oddaniu
    samochodu do używania, stanowią koszt uzyskania przychodów dla podatnika,
    który wprowadził ten samochód do ewidencji środków trwałych. Natomiast
    odsetki naliczone za okres do dnia przekazania samochodu do używania
    powiększają wartość początkową tego środka trwałego (art. 22g ust. 3
    ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!