eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty › Re: koszty
  • Data: 2007-02-21 04:38:45
    Temat: Re: koszty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pitpiter wrote:
    >> A skąd wziąłeś kwotę 1227 zł?
    >> (hint: to jest tzw. "pytanie nakierowujące" :))
    >
    > nie bardzo rozumie pytanie:-)

    Odpowiedź na pytanie nakierunkowujące.
    Zryczałtowane koszty dotyczą umów o pracę.

    Pytanie nakierunkowujące nr 2.
    Czy twój pit dotyczy umowy o pracę.

    Opd nr 2. Nie.

    Pytanie nr 3.
    Czy przy umowie zleceniu są jakieś limity kosztów.
    Odp nr 3. Nie.



    > jest ograniczenie do kwoty 1227 z jednego
    > stosunku pracy w tej samej miejscowosci natomiast pracodawca napisal w picie
    > 1451 (koszty faktycznie poniesione i udokumentowane?)
    > wiec dalej nie wiem co robic...
    >

    odpowiedź na pytanie główne.
    W umowie zleceniu wpisuje się koszty takie jakie są na pit, bo w umowie
    zleceniu nie ma żadnych limitów kosztów. Ile nazbierasz tyych 20%
    kosztów tyle odliczasz.

    Pomijam już fakt "pracowania" na umowę zlecenie. nazywania zleceniodawcy
    pracodawcą, którym de facto nie jest, spraw zwolnień lekarskich do
    których nie masz prawa i urlopów których nie ma, odprawy w przypadku
    zwolnienia i całego kodeksu pracy, który ciebie ani zleceniodawcy nie
    obowiązuje bo ty nie pracujesz tylko wykonujesz zlecenie itp itd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1