  • Data: 2010-03-04 11:46:08
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu - limit roczny czy m-czny?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 12:14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Zauważ, że suma miesięcznych może przekraczać roczny.
    >   No chyba że masz na myśli iż *to* jest bez sensu.

    Nie, bez sensu jest dla mnie to ze jest limit m-czny. Roczny bym
    zrozumial ale i taki i taki? Poza tym, suma limitow miesieczncyh daje
    wlasnie limit roczny (111,25 * 12 = 1335)

    >   Z wersji "wyjść na głupka jak nie zostanę zrozumiany", "spostponować
    > pracodawcę a nuż się obrazi" tudzież "udać greka", celowo z małej
    > litery, możesz wydedukować co wybrałem :D

    Aha, rozumiem :)

    >   KUP jest "ze stosunku pracy" (sprawdź w cytacie), a *NIE*
    > "z okazji przychodzenia do pracy".

    >   Zapodaj jaką podstawę prawną podał, bo może istnieć jakiś
    > przepis o którym nie wiemy. W ustawie napisali co napisali
    > (a że *są* interpretacje US rozbieżne z ustawą i oparte
    > o bliżej nie wiadomo co, to też wiemy).

    Generalnie nie podali podstawy prawnej, powiedzieli tylko ze podczas
    urlopu wypoczynkowego/macierzynskiego pracownik nie swiadczy pracy
    wiec nie ponosi kosztow z tym zwiazanych (co na chlopski rozum moze
    miec sens)

    >   Wrzuć waść link (do pytania).

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/8626780ec0b41f0a#