  • Data: 2010-03-04 11:14:56
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu - limit roczny czy m-czny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Mar 2010, badzio wrote:

    > Czyli jednak limity sa zarowno roczne jak i miesieczne. Bez sensu

    Zauważ, że suma miesięcznych może przekraczać roczny.
    No chyba że masz na myśli iż *to* jest bez sensu.

    > Nie rozumiem tagu <grek mode> ale te urlopy wynikaja ze stosunku
    > pracy.

    Z wersji "wyjść na głupka jak nie zostanę zrozumiany", "spostponować
    pracodawcę a nuż się obrazi" tudzież "udać greka", celowo z małej
    litery, możesz wydedukować co wybrałem :D

    KUP jest "ze stosunku pracy" (sprawdź w cytacie), a *NIE*
    "z okazji przychodzenia do pracy".

    > pracodawca podczas wyplacania pensji nie uwzglednial kosztow,
    > tlumaczac ze za urlop wypoczynkowy oraz macierzynski koszty nie
    > przysluguja.

    Zapodaj jaką podstawę prawną podał, bo może istnieć jakiś
    przepis o którym nie wiemy. W ustawie napisali co napisali
    (a że *są* interpretacje US rozbieżne z ustawą i oparte
    o bliżej nie wiadomo co, to też wiemy).

    > Zreszta, pytalem juz o to na grupie i nie uzyskalem odpoweidzi.

    Wrzuć waść link (do pytania).

    pzdr, Gotfryd