  • Data: 2006-07-09 11:52:14
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodu
    Od: jakusa <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    A według mnie kup to koszty związane z prowadzeniem działności
    gospodarczej i ja bym szystkie te koszty zaliczył.

    Jeśli chodzi o porady prane/finansowe to są one jak najbardziej kup,
    ponieważ zasięgasz ich w związku z prowadzeniem działaności gospodarczej
    i nie spotkałem się, że ktoś tzw. obsługi prawnej nie zaliczał do KUP.
    Jeśli chodzi o wycene rzeczoznawcy majątkowego, to też bym zaliczył.

    Przynajmniej w mojej firmie tak robimy i nigy podczas kontroli nie
    mielismy z tym problemów.

    Pozdrawiam,

    Jakusa