  • Data: 2007-12-09 12:11:29
    Temat: Re: koszt cb radia w reklamie
    Od: "Kleryk" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ArturS" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1kegfnn2e76oh$.dlg@zamotasuplany.pl...
    > Witam,
    >
    > Prowadzę DG, której głównym przedmiotem działalności jest reklama. Czy
    > kupując CB Radio do samochodu prywatnego, który wykorzystuje do pracy,
    > będę
    > mógł zaliczyć je do kosztów i uznać za wyposażenie/środek trwały?

    Tak w skrócie. Żeby zaliczyć wydatek do kosztów, trzeba wykazać bezpośredni
    związek z przychodem. Jeżeli CB radio jest Tobie niezbędne do prowadzenia
    działalności gospodarczej, uzyskiwania przychodu bądź zachowania,
    zabezpieczenia jego źródła to owszem. W mojej opinii nie zaliczyłbym tego
    wydatku do kosztów uzyskania przychodów.

    ---
    Pozdrawiam,
    Kleryk