  • Data: 2007-12-09 13:57:15
    Temat: Re: koszt cb radia w reklamie
    Od: "Kleryk" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego? Telefon zaliczasz. Przecie CB to radiotelefon, trochę inna
    > technologia dzwonienia, ale dlaczego nie? Dla uspokojenia ew. wątpliwości
    > tym, z kim rozmawia, niech najlepiej kupi dwa radia i jedno zamontuje w
    > siedzibie firmy :D I wtedy nawet najbardziej upierdoliwy urzędnik nie
    > będzie mógł udowodnić, że gość tego nie używa do DG

    Wolałbym nie "gdybać". Kto używa CB radia do kontaktowania się z klientami.
    Powyższa DG dotyczy reklamy. Jakoś używania CB nie widzę w tej działalności.
    No może przy wywozie śmieci. Wtedy powiedzmy w każdym samochodzie znajduje
    się CB radio i pracownicy mogą kontaktować się ze sobą, no i może jeszcze z
    centralą :) Wiedzą dokąd mają się udać i tak dalej. Oczywiście wszystko to w
    wielkim uproszczeniu. Ale tak jak wcześniej wspomniałem, należałoby wykazać
    bezpośredni związek z przychodem.

    ---
    Kleryk