  • Data: 2009-02-10 13:19:44
    Temat: Re: kontrola US i faktury po angielsku
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Nie ma nic o tłumaczu przysięgłym, ale coś czuję że gdzieś jest zapisane że
    tłumaczenie na cele urzędowe
    > musi być tłumaczeniem przysięgłym. Tylko nie wiem gdzie :-)

    Ogólnego wymogu przedstawienia (w każdym przypadku) tłumaczenia
    uwierzytelnionego (tzw. przysięgłego) to raczej nie ma.

    A przynajmniej mam nadzieję, że lobby tłumaczy przysięgłych jeszcze nie
    osiągnęło swojego celu ;-)

    Oczywiście w ustawach często przewijają się wymogi dotyczące konkretnych
    dokumentów.

    Piotrek