  • Data: 2009-02-10 12:01:20
    Temat: Re: kontrola US i faktury po angielsku
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 12:44, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Dnia 10-02-2009 o 12:04:44 <a...@g...com> napisał(a):
    [...]
    > W ordynacji podatkowej:
    >
    > Art. 287. § 1. Kontrolowany, osoba upoważniona do reprezentowania kontrolowanego
    lub prowadzenia jego spraw, pracownik oraz osoba współdziałająca z kontrolowanym są
    obowiązani umożliwić wykonywanie czynności, o których mowa w art. 286, a w
    szczególności:
    >   2)   przedstawić, na żądanie kontrolującego, tłumaczenie na język polski
    sporządzonej w języku obcym dokumentacji dotyczącej spraw będących przedmiotem
    kontroli.
    > § 2. Czynności określone w § 1 pkt 2 kontrolowany jest obowiązany wykonać
    nieodpłatnie.

    > Nie ma nic o tłumaczu przysięgłym, ale coś czuję że gdzieś jest zapisane że
    tłumaczenie na cele urzędowe
    > musi być tłumaczeniem przysięgłym. Tylko nie wiem gdzie :-)

    Dzieki za informacje - moze ktos jeszcze wie, czy gdzies indziej
    wystepuje ten zapis o tlumaczu przysieglym ? :) No bo samo tlumaczenie
    to ja zrobie w 2 minuty, a przysiegly skasuje mnie za to wiecej, niz
    zwrot o ktory sie staram ;-) Bylo nie fikac.. :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.