  • Data: 2004-10-05 21:06:03
    Temat: Re: konto firmowe - minimalizacja kosztów
    Od: "alfik" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0410050016510.-387055@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    I masz dostęp do Internetu, najwyraźniej ?

    > To wytłumacz mi czy zapoznałeś się z ofertami banków
    > internetowych - a jeśli tak to dlaczego mBank, Inteligo
    > i co my tam jeszcze mamy są "drogie" ???

    Mam firmowe w mbank.
    Ale mimo to uważam, że firmowe konta są ciągle drogie, np. w mbank przelew
    po 1 zł i karta 3.5 miesięcznie to znacznie drożej, niż na moim koncie
    prywatnym, gdzie mam odpowiednio 0 i 1.
    Oferta bankow internetowych staje się z roku na rok coraz droższa,
    systematycznie rosną drobne prowizje.