  • Data: 2004-10-04 22:22:18
    Temat: Re: konto firmowe - minimalizacja kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Oct 2004, alfik wrote:
    [...]
    >+ Ale nigdzie nie wyczytałem, że kupując papier do drukarki i płacąc przelewem
    >+ muszę do tego celu uzyć drogiego (dosłownie) konta bankowego.

    Mea culpa. Zapomniałem zaakcentować że w przepisie NIE MA
    rozróżnienia dla przychodu i wydatku:

    ++++
    Art. 22. 1. Dokonywanie lub przyjmowanie płatności związanych
    z wykonywaną działalnością gospodarczą następuje za
    pośrednictwem rachunku bankowego przedsiębiorcy w każdym
    przypadku, gdy:
    ----

    Owszem, musiałbyś kupić DUŻO toneru żeby przekroczyć
    15 000 euro :), jak rozumiem - "nie grozi".

    Natomiast... czekaj... to ty chcesz dokonywać "względnie
    mało" operacji bankowych, tak ?
    I nie będziesz wydziwiał ;) że zestawienie operacji nie
    jest w kwiatki, posortowane po kontrahentach i kwotach
    operacji - bo tak chcesz, a nie "po terminie", tak ?
    I masz dostęp do Internetu, najwyraźniej ?

    To wytłumacz mi czy zapoznałeś się z ofertami banków
    internetowych - a jeśli tak to dlaczego mBank, Inteligo
    i co my tam jeszcze mamy są "drogie" ???

    pozdrowienia, Gotfryd