  • Data: 2003-10-22 13:44:55
    Temat: Re: koniec roku a składane deklaracje i formularze
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bn5o41$adn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeszcze musisz uwzględnić remanent.

    a co to takiego ?
    firma zajmuje się usługami
    co mam "remanentować" i komu taki remanent złożyć (no i gdzie to uwzględnić)
    ?

    > Wpisuje się. Stratę można potem odliczyć w kolejnych latach.

    jak odliczyć tą stratę ? w pierwszym miesiącu kolejnego roku wpisać ją do
    KPiR ??

    > Skąd Ci to przyszło do głowy?
    > VAT jest rozliczany miesięcznie i koniec roku nie ma nic do rzeczy.

    źle to sformułowałem - za listopad w grudniu, a za grudzień w styczniu

    > Nie ma to jak "siła spokoju". :-)
    > Nie niepokoi Cię fakt, że Twoje rozliczenia
    > z US mogą roić się od większych błędów
    > niż te, o których się dowiedzieliśmy :-))

    ależ jakich błędów ?:)
    przecież po to 2 miesiące wcześniej pytam jak to zrobić, aby nie popełnić
    błędów

    > Co wezmą?

    czy będę płatnikiem VAT w kolejnym roku oraz czy deklaracje składam co
    miesiąc czy co trzy

    --
    pozdrawiam
    plusz