  • Data: 2003-10-23 07:32:22
    Temat: Re: koniec roku a składane deklaracje i formularze
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    news:bn7tv4$1utv$1@news.atman.pl...

    > Szkoda? Może raczej dobrze. Bo MP znaczy najczęściej "ten od którego
    > wszyscy klienci uciekają"

    szkoda , ponieważ ufałem, że skoro udałem się do biura księgowego w celu
    poprawnego rozpoczęcia działalności to dowiem się, że i remanent trzeba
    zrobić i można wybrać różne metody rozliczania VATu ... :)

    zdecydowanie ani rozliczanie kwartalne VAT ani MP nie byłoby dla mnie
    korzystne, a jedynie problemowe i czasochłonne

    --
    pozdrawiam
    plusz