  • Data: 2003-05-23 20:43:36
    Temat: Re: kazać wziąć podpis na FakVAT telekomunikacyjnej
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > telekomunikacyjne.
    >
    > ???
    > kłaniają się przepisy dot.VAT
    >
    > Darek SP2BZW
    >
    > P.S. art.32 ust.5 ustawy i par.36 ust.2 pkt.3 rozporz.
    > czytanie boli ???

    Cha cha, nie boli. Znam te przepisy, dlatego powiedziałem, o jakie usługi
    chodzi. Moje pytanie powinno być uzupełnione zdaniem "czy mimo takiego
    brzmienia przepisów, można dokonać korzystnej interpretacji i wymagać
    pobrania mojego podpisu?". Obawiam się, że nie, ale jest iskierka nadziei :)

    W tym kraju wieeele rzeczy jest możliwych.

    Thomasson