  • Data: 2003-05-27 08:21:38
    Temat: Re: kazać wziąć podpis na FakVAT telekomunikacyjnej
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 May 2003 23:13:06 +0200, thomasson op pl <t...@o...pl>
    napisał:

    > Kwestionuję wszystkie po kolei od 8 miesięcy
    >
    > Nie możliwości zmiany dostawcy usług bez poniesienia nakładów. Jakby
    > mieli obowiązek pobrać mój podpis, to by się dwa razy zastanawiali przy
    > wystawieniu faktury i na pewno by mnie zapamiętali :)

    Podpis na fakturze VAT swiadczy o otrzymaniu faktury VAT. Nie ma to nic
    wspolnego ze stosowana kiedys (a i czasami teraz) formulka "towar
    otrzymalem" czy cokolwiek innego. Otrzymanie i potwierdzenie faktury VAT
    nie oznacza jej zaakceptowania pod wzgledem merytorycznym, ksiegowym czy
    jakimkolwiek innym.

    M.