    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna + kilka przypadków
    Date: Sat, 16 May 2009 13:16:18 +0200

> [...]
    > świadczeń telekomu).
    > Klient chce, klient sobie weźmie ;)
    >
    > Oczywiście klient w oparciu o art.56 KC może twierdzić że "spodziewał
    > się", więc wypada zrobić tak jak piszesz - wyraźnie zastrzec
    > w informacji co i jak się robi z dokumentami.
    > IMO nie ma zakazu, szczególnie w takim przypadku jak opisujesz,
    > aby klienta obciążyć *odrębną* opłatą za przesyłkę dokumentu.
    >
    > Natomiast mam pewną wątpliwość co do rozumienia "miejsca sprzedaży"
    > w opisywanym przypadku - czy aby US nie będzie miał podstaw do
    > uznania, że "miejscem sprzedaży" jest magazyn, więc tam powinna

    piszac o magazynie mam na mysli nie swoj magazyn a magazyn hurtowni :) Mam
    dwie opcje albo wysyłka z hurtowni do mnie i ode mnie do klienta (dwukrotna
    oplata za przesylke)
    albo zakup w hurtowni i wysyłka bezposrednio do koncowego klienta. Ja
    sprzedaje poprzez strone www.

    > A to ja sobie sam z chęcią poczytam :D

    :)

    > Z tego co pamiętam z tego co widziałem, niektórzy z powyższego
    > powodu sterują w stronę "wysyłam wyłącznie faktury".
    > W ten deseń oryginał paragonu leży u nich, a faktura jak zginie
    > to zginie, wystawi się duplikat.

    i tak zrobie, dzieki :)

    pozdrawiam