  • Data: 2009-05-21 09:31:39
    Temat: Re: kasa fiskalna + kilka przypadków
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Ok, jasne, ale czy z tego wynika że zaliczki można nabijać
    > na kasę fiskalną?

    Ja bym powiedziała że nabijanie na kasę jest obowiązkowe w przypadku
    zaliczki od os. fizycznej bez GD.
    Nabijanie każdej innej transakcji NIE JEST zabronione bo ustawa określa
    wymagane minimum tego co trzeba nabić, można to sobie dowolnie rozszerzyć.

    Możesz nabijać na kasę np. kaucje, od warunkiem że bardzo chcesz
    zapłacić VAT od czegoś co owatowaniu nie podlega ;-)
    Ale wolno Ci!

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl