  • Data: 2004-12-12 16:58:59
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "Piotrek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cp93cr$2qv$4@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jak planujesz miec takimaly obrot ze Cie kasa fiskalna ominie -
    nieotwieraj
    > sklepu...
    >
    > Jeslimasz nadzieje na normalny dochod i obrot - nie kombinuj.
    > VAT od poczatku + Kasa od momentu przekrozcenia obrotu dobrze
    > Ci zrobi.
    >

    > NAWET gdyby 20% obrotu stanowilo twoj dochod to po zarobieniu paru tysiecy
    > "jestes VAT-manem" i masz kase.. nie warto kombinowac.
    >
    > Boguslaw

    Nie jest tak do końca. Jeżeli teraz otwiera się sklep to do końca roku nie
    można przekroczyć 20.000 zł (sprzedaży na rzecz os. fiz. nie prowadzących
    działalności gospodarczej lub rolników), a od 1 stycznia 2005 r. w związku z
    nieprzekroczeniem limitu w roku poprzednim 40.000 zł - też na rzecz os.
    fizyczn....
    Myslę że to już coś:)

    Pozdr
    Piter