  • Data: 2004-12-09 08:46:19
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    onasis pisze:

    > witam
    >
    > czy otwierając sklep jestem zmuszony nabyć kasę fiskalną czy moge jakoś to
    > ominąć i w inny teńszy sposób rozwiązać
    >

    > dzieki i pozdrawiam

    Jak planujesz miec takimaly obrot ze Cie kasa fiskalna ominie - nieotwieraj
    sklepu...

    Jeslimasz nadzieje na normalny dochod i obrot - nie kombinuj.
    VAT od poczatku + Kasa od momentu przekrozcenia obrotu dobrze
    Ci zrobi.

    NAWET gdyby 20% obrotu stanowilo twoj dochod to po zarobieniu paru tysiecy
    "jestes VAT-manem" i masz kase.. nie warto kombinowac.

    Boguslaw