  • Data: 2004-09-06 20:22:30
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: hs <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Sep 2004 10:11:42 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A z którego konkretnie punktu zwolnienia (jak rozumiem - wg
    > rozporządzenia MF) korzystasz że ci 10 kzł wyszło ?

    z tego co wiem, to ta kwota wynosi: 40k jesli prowadzisz
    dzialalnosc kolejny rok, 20k jesli rozpoczales dzialalnosc
    w pierwszym polroczu tego roku, 10k jesli w drugim (moj
    przypadek).

    > ...przychodu.
    > Inaczej można byłoby "kasę" bardzo łatwo obejść: ty prowadzisz
    > sprzedaż "tylko dla firm" a sąsiad kolega sprzedaje "ludności"
    > z prowizją 0,05 % :)
    juz wiem ze jest to suma przychodu. ale podobno liczy sie
    tylko sprzedaz jak to nazwales "ludnosci" natomiast
    rachunki wystawione dla firm nie sa brane pod uwage. czy to
    prawda? interesuje mnie to, poniewaz mam szasne sprzedac swoj
    produkt (oprogramowanie) jednorazowo w wiekszej ilosci pewnej
    firmie na kwote ok 10k, ale potem moge nie miec w ogole
    zadnej sprzedazy. w moim przypadku kasa fiskalna nie miala
    by zadnego sensu.

    --
    Pozdrawiam,
    hs