  • Data: 2004-09-06 08:11:42
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Sep 2004, hs wrote:

    >+ Prowadze DG na zasadach ogolnych + zwolnienie z Vat-u.
    >+ Dzialalnosc zalozylem w drugim polroczu tego roku.
    >+ Wiem, ze po przekroczeniu progu 10000 zl jestem zobowiazany
    >+ do zakupu kasy fiskalnej.

    A z którego konkretnie punktu zwolnienia (jak rozumiem - wg
    rozporządzenia MF) korzystasz że ci 10 kzł wyszło ?

    >+ Pytanie tylko czy jest to suma
    >+ przychodu czy dochodu (czyli przychod pomniejszony
    >+ o koszty uzyskania przychodu)?

    ...przychodu.
    Inaczej można byłoby "kasę" bardzo łatwo obejść: ty prowadzisz
    sprzedaż "tylko dla firm" a sąsiad kolega sprzedaje "ludności"
    z prowizją 0,05 % :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)