  • Data: 2007-04-02 09:30:42
    Temat: Re: kaczyści w akcji - zgroza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Mar 2007, piotr wrote:

> [...]
    [...]
    > nie wiem jaki jest przepis, ale pisałem, ci wcześniej jak ja widzę jak
    > kasjerki wydają resztę.

    A pomyślałeś, ze to może być skutek właśnie zastraszania prawem
    powielaczowym?
    Wydają, bo ktoś na nie nakrzyczał. Bezprawnie.
    Albo na przykład umownie :) Znaczy szef zarządził, że w jego sklepie
    tak ma być - wolno mu, to on organizuje pracę. Jednak nie dlatego
    że "jest przepis" że ktoś ma prawo ukarać.
    I co, jeśli wszystko wskazuje iż mowa o TAKIM układzie (przepisu jak
    widzę nikt nie podał)?

    pzdr, Gotfryd