eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijednoosobowa działalność a dwa telefony › Re: jednoosobowa działalność a dwa telefony
  • Data: 2010-02-11 07:23:59
    Temat: Re: jednoosobowa działalność a dwa telefony
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11-02-2010 07:50, cef pisze:
    > Budzik wrote:
    >
    >
    >>> Zapewne było tak, że operator przedstawił je
    >>> abonentowi/użytkownikowi, dopiero on przekazał je kontroletrom.
    >>>
    >> a po co uzytkownik przekazywał je kontrolerom?
    >
    > Bo grzecznie poprosili?

    Widzę, że już za mnie wyjaśniono.

    Dodam jeszcze, że niektórzy mogą sobie tu buńczucznie tupać, że "nie
    dam, nie mam i co mi zrobicie".

    Ciekawe, jak się zachowają, kiedy dostana na piśmnie wezwanie do
    przedstawienia billingów z pouczeniem co grozi za utrudnianie czynności
    kontrolnych.

    Kontroler wie, że klient albo billingi ma albo może je dostać. Więc
    "prosi" o przedstawienie tychże.
    Prawo podatkowe zakłada, że to podatnik musi udowodnić, że koszt był
    faktycznie związany z przychodem (proszę bez komentarzy o domniemaniu
    niewinności, tu się udowadnia prawo od czegoś a nie brak winy, to jest
    zgodne z konstytucja i nawet z ideą państwa prawa).

    Albo podatnik wyciągnie billingi sam, albo będzie miał sprawę karną.
    Ale co kto lubi.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1