eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijakie bledy w ustawach podatkowo-ksiegowych najbardziej irytuja? › Re: jakie bledy w ustawach podatkowo-ksiegowych najbardziej irytuja?
  • Data: 2005-03-01 06:53:04
    Temat: Re: jakie bledy w ustawach podatkowo-ksiegowych najbardziej irytuja?
    Od: "pisarz" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > bede zobowiazany
    Sam możesz również się wykazać.
    Archiwum grupy Twoim przyjacielem. Jestem cienki bolek, ale
    przestudiowanie wątków z udziałem Maddy i Gotfryda (inni nie mniej
    kompetentni proszę się nie obrażać, tylko podłączyć do wątku) to powinno
    dostarczyć Ci sporo materiałów.
    Polecam przestudiowanie problemu p. Kluski i firmy JTT (ogólnie problem
    dotyczący decyzji i procedur odwoławczych).
    Polecam również Dobrą Firmę z IV-V 2004. Masz wspaniałą możliwość
    przekonania się na ile różnych sposobów można zinterpretować zjawisko
    sprzedaży komisowej i jej skutki podatkowe.
    Nowe rozwiązania dotyczące opakowań zwrotnych.

    Pozdrawiam
    Darek