    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zglosic pozyczke sprzed 2007 ?
    Date: Tue, 28 Aug 2007 17:40:37 +0200

    Dnia 28-08-2007 o 17:27:50 Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

    > a cha, pieniadze zostaly przelane z konta moich rodzicow bezposrednio na
    > konto dewelopera juz po podpisaniu umowy kupna mieszkania. Nie znalalzem
    > nigdzie w przepisach zapisu ze jest to niedozwolone. Mam racje ?

    Tradycyjnie to nie było problemu. Natomiast w dzisiejszym socrealu masz
    potencjlanie takie jazdy:
    1) rodzice zabawili się w pośredników finansowych, bez licencji
    2) podatek od darowizny/pożyczki nie został zapłacony
    3) deklaracja na podatek nie została złożona
    4) darowizna się defacto nie przedawnia, pożyczka nie wiem
    5) jeśli US się zainteresuje sprawą, Ty nie dasz im cynku kto płacił,
    oni jakimś trafem nie dojdą, to masz na karku podatek od nieujawnionych
    dochodów - 75%
    6) jeśli dojdą po sznureczku do Twoich rodziców, to oni będa musieli się
    wykazać
    dohcodami, inaczej dostaną nagrodę za dzielne wypełnianie KRiO w postaci
    75%

    pewnie jeszcze kilna punktów można by dopisać

    podsumowując - jesteście z rodzicami zorganizowaną grupą przestępczą,
    módlcie się o to, żeby nie wyszło że o charakterze zbrojnym
    (UWAGA: macie może noże w kuchni? albo nie daj boże kij golfowy lub
    siekierę w piwnicy? )