  • Data: 2007-08-28 19:26:55
    Temat: Re: jak zglosic pozyczke sprzed 2007 ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech się jeszcze ktoś "dopowie", ale chyba czynny żal + złożenie
    > deklaracji + wpłata tych 2%
    > + odsetek załatwa sprawę.

    tylko za co odsetek ?

    powertowalem w przepisach i wynika mi z tego:
    - pozyczki sprzed 2007 roku wg starych przepisow, po za nowym przepisem 20%
    kary za powolanie sie na niezgloszona pozyczke w przypadku kontroli
    - dopiero wg nowych przepisow obowiazek podatkowy zaplaty podatku od
    czynnosci cywilnoprawnych pojawia sie z chwila przelania pieniedzy, a wg
    starych przepisow ten obowiazek pojawial sie w momencie zgloszenia
    pozyczki - wiec moja obowiazek podatkowy mojej pozyczki jesli sam ja zglosze
    pojawia sie w momencie jak ja zglosze - zyli bez odsetek.

    wg mnie jest to jasno opisane - ale wiadomo ze US czesto interpretuja
    wszystko po swojemu ;)