  • Data: 2005-02-17 10:40:43
    Temat: Re: jak zatrudnić księgową?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2005, du hast mich gefragt wrote:

    > + Dnia 2/16/2005 10:40 PM, Użytkownik Maddy napisał:
    > + > du hast mich gefragt napisał(a):
    > +
    > + > > Co do 1) niekoniecznie, mianowicie jeżeli księgi będą prowadzone w
    > + > > siedzibie stowarzyszenia to *nie* potrzeba licencji.
    > + >
    > + > Yyyyyy?
    [...]
    > + Przeczytaj w końcu tą ustawę o rachunkowości

    Ja mam prośbę: ponieważ mnie PK nie obowizuje i nie stosuję to do
    rachunkowości zaglądam tylko metodą "delta peak" (czytając
    np. dwa wskazane zdania i nic więcej).
    Wiem, wiem, formalnie powinienem znać ją całą - podobnie jak umowę
    o unikaniu podwójnego opodatkowania z Cyprem (mimo że nie handluję
    z Cyprem ani nie mam stamtąd żadnych dochodów), ustawę o hodowli
    czegoś tam (mimo że nic nie hoduję, to nie wiem czy jak pajęczak
    mi wlezie przez okno do mieszkania to nie będzie czasem 'hodowla"
    więc powinienem znać), umowę ratyfikacyjną z UE, konkordat, rozpo-
    rządzenie ministra zdrowia o kontroli jakości żywnosci (wylosowałem
    za pomocą googla, proszę nie bić :)) mimo iż żywnością zajmuję
    się głównie z celu umieszczenia w lodówce tudzież konsumpcji...
    zresztą jak każdy obywatel powinien znać wszystkie przepisy :)

    Po tym przydługim tłumaczeniu się :) prosiłbym jakbyś mógł
    zapodać konkretny przepis.
    Bo jak wiesz igłę w stogu siana czasem trudno znaleźć - równie
    dobrze można komuś nieobeznanemu z ustawą o VAT kazać
    wydedukować w pół godziny co ma zrobić z VATem przy sprzedaży
    "samochodu nabytego wg Lisaka" :)

    ...w którym artykule szukać ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd