  • Data: 2005-02-16 11:36:52
    Temat: Re: jak zatrudnić księgową?
    Od: "joryk" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na inna umowę mogła by być ksiegowa z licencja, ale w opisanym przypadku
    > musi to być jednak doradca podatkowy albo biegły rewident - zrobienie
    > samego bilansu na podstawie ksiag prowadzonych przez kogoś innego wykracza
    > poza uprawnienia z licencji MF.

    Myślałem o umowie o dzieło. Dostarczamy księgowej rachunki (20-30 sztuk
    rocznie + przelewy i KP, KW). Księgowa prowadzi ksiegę i na koniec roku robi
    bilans. Żadne zeznania nie są w ciągu roku wypełniane. Potem wystawia
    rachunek i płacimy ...ale co z ZUSem - zadeklarować tylko w miesiącu
    opłacenia rachunku? Tak jak umowę zlecenia?
    Księgowa juz jest od paru dni. Po szkole ale bez licencji.

    pozdrawiam