  • Data: 2005-02-16 20:45:38
    Temat: Re: jak zatrudnić księgową?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2005, du hast mich gefragt wrote:

    > + Dnia 2/16/2005 11:42 AM, Użytkownik Maddy napisał:
    > +
    > + > joryk napisał(a):
    [...etat (ułamek etatu)...]

    > + > 1) Na inna umowę mogła by być ksiegowa z licencja,
    [...]
    > + Co do 1) niekoniecznie, mianowicie jeżeli księgi będą prowadzone w siedzibie
    > + stowarzyszenia to *nie* potrzeba licencji.

    Hm... zaskoczyłeś mnie waść.
    Bo byłem przekonany że jakby księgowa była na etat to nie potrzeba
    licencji, a jak "prowadzi usługowo" to musi ją mieć.
    I że zupełnie bez znaczenia jest gdzie księgi leżą...
    Jest jakieś spec traktowanie stowarzyszeń nie-DG ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)