    From: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak uwolnic sie od Canal+ ??
    Date: Thu, 9 May 2002 10:59:09 +0200

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abd91q$4en$1@news.tpi.pl...
    > Kurde!
    > Kary um owne?
    > Jakie kary?
    > w regulaminie nic nie ma o karach!!!
    >
    > Mam podobne [prioblemy, chce zmienic abomnament na niszy, a oni twierdzą
    ze
    > nie moge!
    >
    > Powiedzialem ze nie będe placil abonmamentu przez pare miechów, i potem
    > powiem ze nie stac mnie na wyzszy abonament, to moze mi pozwolą
    > zmniejszyc...
    >
    > Ale kary umowne????
    >
    > Co to k... ma znaczyc.....!!!!

> [...]

    Znaczy to że ty masz regulamin w którym nie ma kar ale oni mają inny w
    którym są kary i od razu skierują to do firmy windykującej należności.
    A jak zapytasz o to skąd miałeś wiedzieć to powiedzą ci że oni mogą zmienić
    ale nie muszą cię o tym informować (twierdzą że wysyłają pocztą ale coś nie
    dochodzi a jak poprosiłem o jakiś dokument potwierdzający wysłanie to mówią
    że takich dokumentów nie muszą posiadać).
    Zresztą w moim przypadku nic nie mogli wysłać bo nie byłem jeszcze abonentem
    po prostu dystrybutor dał mi stary regulamin bo jak bym zobaczył nowy to
    pewnie bym się nie zdecydował (albo nowych mu jeszcze nie dosłali).

    Kara umowna = 500PLN (to jest pierwsza, potem mogą zwiększyć)

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586