  • Data: 2002-05-09 07:39:15
    Temat: Re: jak uwolnic sie od Canal+ ??
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurde!
    Kary um owne?
    Jakie kary?
    w regulaminie nic nie ma o karach!!!

    Mam podobne [prioblemy, chce zmienic abomnament na niszy, a oni twierdzą ze
    nie moge!

    Powiedzialem ze nie będe placil abonmamentu przez pare miechów, i potem
    powiem ze nie stac mnie na wyzszy abonament, to moze mi pozwolą
    zmniejszyc...

    Ale kary umowne????

    Co to k... ma znaczyc.....!!!!

    tyle kasy biorą za nic, bo nic tam wcale cuiekawego nie ma... no moze 2-3
    razy na miesiąc jakis ciekawy priogramk, a tak to jest tam to samo co gdzie
    indziej, ale za 100 zł miesięcznie......

    ja tam chyba z nich zrezygnuje bo zaczyna mnie to wkurzac....

    Będe oglądał 1, 2 tvn i wot i mi wystarczy...
    Pieprze......

    Richard