  • Data: 2002-05-07 21:30:45
    Temat: Re: jak uwolnic sie od Canal+ ??
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piaskowa P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ab5qnj$kn3$1@h1.uw.edu.pl...
    > Mam nadzieje, ze nie NTG.
    > Moja tesciowa ponad 2 lata korzystala z tego "dobrodziejstwa" az w koncu
    > stwierdzila, ze starczy jej :) Wyslala wiec im faxem informacje, ze
    > rezygnuje od przyszlego miesiaca. Poniewaz w umowie jaka dostala na
    poczatku
    > nie ma ani slowa ze mozna ja wypowiedziec nie za bardzo wiedziala jak to
    > zrobic, ale myslala, ze pismo i jeszcze miesieczny okres wypowiedzenia
    > wystarcza.
    > Otoz nie. Dostala pismo, ze "nie mozemy uwzglednic Panstwa prosby o
> [...]

    W przypadku przedłuzenia umowy o kolejne 2 lata wystepuje identyczna
    sytuacja, jak z zerwaniem umowy w czasie pierwszych 2 lat - jest tam jakas
    drobna kara manipulacyjna (100 zl?) ale nie ma możliwości zmuszenia abonenta
    do korzystania i płacenia z tej telewizji!
    Rada:
    1. Przestań płacić.
    2. Wyślij rezygnacje listem poleconym za potw. odbioru.
    Nota bene umowy Canal/Cyfra+ są znane ze swojej nieczytelnosci i
    kuriozalnych sformułowań.
    Pozdrawiam,
    Piotr